Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Informasjonsmøter - Veidnes, Kunes, Lebesby og Dyfjord

Kommunen ønsker å møte innbyggerne og svare på ulike spørsmål, og samtidig orientere om aktuelle saker. Tirsdag 13. juni på Veidnes og Kunes, torsdag 15. juni i Lebesby og mandag 26. juni i Dyfjord

Bygdemøte Dyfjord 26.06.23

Møt arbeidslivet i Lebesby kommune!

Torsdag 26. januar arranger kommunen sammen med lokalt arbeidsliv en karrieredag på Idrettshallen i Kjøllefjord. Arrangementet er åpent for alle mellom kl. 12.30 - 14.00.
Logo deltakere

Nytt fra næring på tampen av året

Nok et spennende og variert arbeidsår går mot slutten. I 2022 har næringsarbeidet til kommunen omhandlet tema som; rekruttering, saksbehandling av mange og ulike søknader, infrastruktur som blant annet havneutvikling og bredbånd/fiber, nye næringer som banker på døra og de mer tradisjonelle bærebjelkene i våres kommune. Og en del andre ting som har ramlet inn på skrivebordet.

Modulbygda - sluttrapport fra forprosjektet

Gjennom forprosjektet har vi undersøkt grunnlaget for å realisere konseptet Modulbygda og nye modeller for samskaping og inkludering.

Modulbygda Plenum med rein

Møte ang fiberprosjektet i Laksefjorden

Signal Bredbånd AS og Lebesby kommune inviterer til møte torsdag 16. juni kl. 18.00 på Lebesby Bygdetun. Har du spørsmål eller noe du ønsker å ta opp?

Signal logo