Lebesby kommune har pr 06.04.21 kun fått levert Pfizer Comirnaty vaksinen.  Det er satt opp en vaksinasjonsplan med bakgrunn i regjeringens prioriteringsrekkefølge for de som har sagt at de ønsker vaksine. All vaksinasjon i Norge er frivillig, og om du ønsker vaksine må du derfor ta kontakt på telefonnummeret ovenfor.

Lebesby kommune har i snitt mottatt 18 vaksiner pr uke, men ser ut til å øke fremover. Vi får melding om antall vaksiner 10 dager før levering, men erfaring har vist at dette har blitt endret kort tid før levering. Etter hvert som kommunen mottar koronavaksiner, vil tidspunkt for vaksinering bli satt opp fortløpende og det gis tilbud til deg som har sagt at du ønsker vaksine på sms eller du blir oppringt for å få bekreftet at du kommer på oppsatt tidspunkt.

Her finner du egenerklæringsskjema til deg som er tilbudt koronavaksine.